Kako proširiti poslovanje s
Google AdWords

oglašavanjem?

Jeli moguće proširiti poslovanje pomoću Google AdWords oglašavanja? 

Jeli moguće proširiti poslovanje preko Google AdWords oglašavanja pita se većina poduzetnika.

Odgovor je da, moguće je.

Oglašavanje na Google-u nudi toliko velik izbor mogućnosti i prednosti. Neke od prednosti ćemo navesti i ukratko objasniti.

 

Koje su prednosti Google oglašavanja?

100% kontrola nad troškovima

Sami možete određivati koliko će te trošiti za oglašavanje također kampanju možete pauzirati u bilo kojem trenutku i nastaviti kasnije kad vam odgovara.

Targetiranje ciljane skupine

Kad znate tko su vaši klijenti Google vam omogućuje da izaberete i ciljanu skupinu na temelju spola, godina i sl. i targetirate isključivo nju s vašim oglasima.

Plaćanje po kliku ili prikazu

Plaćate samo kad netko klikne na vaš oglas ali možete i postaviti po broju prikaza.

Targetiranje željene lokacije

Možete se oglašavati u cijelom svijetu određenoj državi, županiji ili gradu a možete i sami odrediti radiusu od nekoliko kilometara od vaše poslovice ili željene točke.

Mjerljivost rezultata

Povezivanjem Google Ads i Analytics-a dobivamo jasniju sliku i možemo pratiti koje točno ključne riječi nam ostvaruju konverzije a koje nam nepotrebno troše novac.

Remarketing

Remarketing omogućuje ponovno oglašavanje posjetitelja web stranice ili određenih posjetitelja koji su došli do određenog koraka ali nisu izvršili konverziju.

Oglašavanje na drugim stranicama

Na velikom broju različitih portala Google zakupljuje oglasni prostor te se vaši oglasi mogu prikazivati na tim portalima.

Vremensko upravljanje

Ova opcija nam nudi mogućnost da postavimo datum kad kampanja počinje i kad završava. Naravno u bilo kojem trenutku možemo pauzirati kampanju.

Mobilno oglašavanje

Danas kad sve više prometa na web stranice dolazi preko mobilnih uređaja ova opcija je i tek kako poželjna.

Sve ostalo

Prednosti ima još jako puno ovo su samo neke koje bih istaknuli. Naravno tu su još oglašavanje na YouTube, Google Maps, Gmail,…i još puno toga.

Kako proširiti poslovanje?

Svaka firma je priča za sebe i tako treba pristupiti ali ima nešto zajedničko što bi svaka firma bez obzira na djelatnost i specifičnost trebala napraviti ako želi napraviti kvalitetnu kampanju:

  • Napraviti marketinški plan – u kojem bi definirali ciljanu skupinu, količina novca potrebna za ulaganje, dužina trajanja kampanje, jasno definirani ciljevi i mjerljivi rezultate.
  • Praćenje rezultata – povezivanjem Google AdWords-a i Analytics-a dati će vam bolje razumijevanje isplativosti kampanje. Uz kvalitetno postavljenje ciljeva moći ćete pratiti točno preko koje riječi vam dolaze kupci a koje riječi su bacanje novaca te ćete moći više posvetiti se i uložiti na riječi koje ostvaruju konverziju.
  • Ako vas zanima više informacija kako možete povećati rast firme s Google AdWords oglašavanjem možete dogovoriti besplatno savjetovanje.

 

Besplatno savjetovanje za 
Google AdWords

IGNIS Logo

Konstantnim usavršavanjem i analizom naših digitalnih proizvoda povećamo kvalitetu i sigurnost. Dopustite da se mi pobrinemo za sve tehničke komponente koje čine kvalitetnu web stranicu kako bi se vi mogli baviti onim u čemu ste najbolji.

KORISNI LINKOVI

KONTAKT

info@ignis.hr

+385 91 5700 483

Ivanićeva 27, 10000 Zagreb