Social Media
Social media kao neizostavan faktor za uspjeh bilo kojeg poslovanja
Social media kao neizostavan faktor za uspjeh bilo kojeg poslovanja
Trenutno živimo u svijetu u kojem tradicionalne strategije oglašavanja nisu dovoljne. Sve više se ulaže u oglašavanje putem interneta nego u tiskanim medijima, radiju ili televiziji.
Više od 3 milijarde ljudi diljem svijeta koristi neki od oblika društvenih mreža. Po statistikama više će ljudi pratiti brendove i proizvode nego poznate osobe. Samo na Instagramu 80 % korisnika prati barem neki oblik poslovanja.

Kako vam social media može pomoći u poslovanju
Postoji puno načina, ali nabrojat ćemo nama najzanmljivije.
Povećanje svijesti o brendu
Gotovo polovica svjetske populacije koristi neki oblik društvenih mreža. Društvene mreže su prirodno mjesto za pronalaženje novih i usko targetiranih kupaca.
60 posto korisnika Instagrama kaže da nove proizvode otkrivaju na platformi.
Veći promet na web stranici
Ključan način za privlačenje prometa na vašu web stranicu su objave i oglasi na društvenim mrežama. Dijeljenje sadržaja s bloga ili web stranice izvrstan je način za privlačenje čitatelja.
Poticanje prodaje
Društvene mreže su neizostavne kao prodajni kanal. Vaši profili su ključni dio prodajnog toka. To je proces kroz koji novi kontakt postaje kupac. Budite sigurni da će proizvod naći svoju publiku bez obzira o čemu se radi.
Suradnja s influencerima
Usmena predaja donosi 20 do 50% odluka o kupnji. Suradnjom s influencerima izgrađujete svijest o vašem proizvodu. Raste vjerodostojnost brenda i mogućnosti za više prodaje. Kontakti Influencera postaju vaš novi prodajni kanal.
Saznajte više o svojim kupcima
Social media platforme generiraju ogromne količine podataka o svojim kupcima. One prikupljaju demografske detalje u stvarnom vremenu. Te podatke možete iskoristiti za donošenje pametnijih poslovnih odluka.
Ciljano oglašavanje
Social media oglasi pristupačan je način promocije vašeg poslovanja i distribucije sadržaja. Oni nude snažne opcije ciljanja kako biste dosegli pravu publiku. Pomoću analitičkih alata možete optimalno iskoristiti svoj proračun.
Retargeting
Gotovo 70 % shopping košarica na internetu je napušteno bez izvršene kupnje. Ljudi napuštaju kupnju iz više razloga, ali netko tko je pokazao zanimanje za vaš proizvod ne smije se zanemariti.
Pomoću Facebook pixel-a možete prikazivati oglase za točne proizvode koje su dodane košarici.
Izvještavanje i analitika
Izazov klasičnog marketinga je numeričko dokazivanje povrata na uloženu investiciju. U social media marketingu možete vidjeti kompletan utjecaj svojih aktivnosti. Alati za praćenje i analizu omogućavaju vam optimalizaciju vaših troškova.
Praćenje konkurencije
Društvene mreže otvaraju sjajne opcije za nadgledanje konkurencije. Možete saznati kada će se lansirati novi proizvod ili pokrenuti promocija. To je odličan način da dobijete uvid u nova izvješća ili podatke koje možete iskoristiti u svoju korist.
Zaključne misli
Društvene mreže su najbrže rastući trend u povijesti svijeta.
Ovaj sektor je imao brži rast od rasta interneta.
Svaki četvrti čovjek na ovom planetu ima Facebook račun. Svaki korisnik Facebooka-a koristi tu platformu više puta dnevno.
Nema sumnje da social media marketing ima brojne prednosti za startup-ove i etablirane brendove.
Ispravna marketinška strategija i redovito ažuriranje dovest će do povećanog prometa, boljeg SEO-a, poboljšane lojalnosti branda, zdravijeg zadovoljstva kupaca i još mnogo toga.


