Email marketing

Email marketing i njegova uloga u poslovanju

Treba li moje poslovanje Email marketing?

Tempo rasta inovacija u digitalnom marketingu je nevjerojatan. Mnoge kategorije samo godinu dana unazad nisu čak ni postojale. Od svih tih kategorija samo jedna se uspješno upotrebljava iz godine u godinu.

Deset godina zaredom, email marketing stvara najviši ROI (return on investment) za trgovce. U prosjeku za svaki potrošeni dolar, ovakav marketing generira 38 dolara.

To je najveći doseg od svih dostupnih kanala. Unatoč mnoštvu dostupnih alata, e-mail marketing je i dalje najbolja opcija za rast poslovanja.

Email marketing

Zašto je email marketing obavezan u vašoj strategiji digitalnog marketinga  

Postoji puno razloga, ali nabrojati ćemo nama najzanmljivije.

Svi koriste e-mail

91% kupaca bilo koje vrste koristi elektroničku poštu.
Komunikacija putem e-pošte je posebno bitna u B2B oblicima poslovanja. Ona je osnovni oblik komunikacije za 73% poduzeća.

Kontakt u realnom vremenu

54% sve e-pošte otvoreno je na mobilnom uređaju. Taj podatak znatno utječe na oblik marketinške strategije. Dobro dizajnirani email generira najveće stope konverzija upravo na mobilnim uređajima.

Povećanje prodaje

Vaša email lista je direktan kanal prodaje. Povećajte prodaju obavijestima o sezonskim popustima, akcijama i promocijskim cijenama novih proizvoda. Konverzije su još veće ukoliko su ponude vremenski ograničene.
Z

Jednostavno mjerenje

Većina alata za marketing putem e-pošte nudi mogućnost praćenja.
• Posjete web stranici
• Stupanj napuštanja početne stranice
• Količina pretplatnika i odjava
• CTR (click through rates)
Mjerenjem možete bolje razumjeti kako funkcioniraju vaše kampanje. Dobit ćete jasniju sliku što treba izmijeniti ili čega se potpuno riješiti.

Email marketing je povoljan

Kampanje putem e-pošte su najpovoljnije u sferi online marketing-a. Možete doći do velikog broja potrošača za manje od jedne lipe po poruci. Retargeting kupaca s vaše liste štedi dosta novaca, jer ne trebate otvarati nove kanale. Ako tražite povoljan, a učinkoviti marketing- to su onda e-mail kampanje.

Veći promet na web stranici

Značajan postotak prometa možete povećati e-mail kampanjama.
6x više prometa dolazi od e-mail marketinga nego od objava na društvenim mrežama.
Trebate samo osigurati odgovarajuću strategiju.

Ostanite u kontaktu sa svojom publikom

E-mail pruža mogućnost izgradnje odnosa s vašim kupcima. Ovim oblikom komunikacije kupci dobivaju osjećaj personalizacije. Poslovanje ima priliku dati do znanja kako mu je stalo do svojih klijenata. Povratne informacije koje dobiva neprocjenjive su za daljnje strategije.

Zaključne misli

Marketinška kampanja putem e-pošte ekonomično je rješenje. Ona daje pristup kupcima na mjestu koje većina ljudi svakodnevno posjećuje – u njihovom inbox-u.

Stvaranje snažne e-mail strategije pomaže vam na personalizirani način doseći i povezati se s ciljanom publikom. Omogućuje povećati promet i konverzije po povoljnim cijenama. Današnji alati za e-mail marketing daju vašem poslovanju mogućnost lakšeg dolaska do kupaca nego ikad prije.
Ovo je najbolja strategija za sva poslovanja koja si ne mogu priuštiti dodatno ulaganje vremena ili resursa u nešto što možda neće ostvariti očekivane rezultate.

Imate pitanje ili želite besplatno savjetovanje