Email marketing
Email marketing i njegova uloga u poslovanju
Treba li moje poslovanje Email marketing?
Tempo rasta inovacija u digitalnom marketingu je nevjerojatan. Mnoge kategorije samo godinu dana unazad nisu čak ni postojale. Od svih tih kategorija samo jedna se uspješno upotrebljava iz godine u godinu.
Deset godina zaredom, email marketing stvara najviši ROI (return on investment) za trgovce. U prosjeku za svaki potrošeni dolar, ovakav marketing generira 38 dolara.
To je najveći doseg od svih dostupnih kanala. Unatoč mnoštvu dostupnih alata, e-mail marketing je i dalje najbolja opcija za rast poslovanja.
Zašto je email marketing obavezan u vašoj strategiji digitalnog marketinga
Postoji puno razloga, ali nabrojati ćemo nama najzanmljivije.
Svi koriste e-mail
Komunikacija putem e-pošte je posebno bitna u B2B oblicima poslovanja. Ona je osnovni oblik komunikacije za 73% poduzeća.
Kontakt u realnom vremenu
Povećanje prodaje
Jednostavno mjerenje
• Posjete web stranici
• Stupanj napuštanja početne stranice
• Količina pretplatnika i odjava
• CTR (click through rates)
Mjerenjem možete bolje razumjeti kako funkcioniraju vaše kampanje. Dobit ćete jasniju sliku što treba izmijeniti ili čega se potpuno riješiti.
Email marketing je povoljan
Veći promet na web stranici
6x više prometa dolazi od e-mail marketinga nego od objava na društvenim mrežama.
Trebate samo osigurati odgovarajuću strategiju.
Ostanite u kontaktu sa svojom publikom
Zaključne misli
Marketinška kampanja putem e-pošte ekonomično je rješenje. Ona daje pristup kupcima na mjestu koje većina ljudi svakodnevno posjećuje – u njihovom inbox-u.
Stvaranje snažne e-mail strategije pomaže vam na personalizirani način doseći i povezati se s ciljanom publikom. Omogućuje povećati promet i konverzije po povoljnim cijenama. Današnji alati za e-mail marketing daju vašem poslovanju mogućnost lakšeg dolaska do kupaca nego ikad prije.
Ovo je najbolja strategija za sva poslovanja koja si ne mogu priuštiti dodatno ulaganje vremena ili resursa u nešto što možda neće ostvariti očekivane rezultate.