Izrada web stranica

Izrada web stranica i njihova uloga u poslovanju

Treba li moje poslovanje web stranicu?

Većina potrošača donosi odluke o kupnji pomoću interneta. Prema e-commerce statistikama 88% potrošača istražit će proizvod online prije nego što obave kupnju. Ovakav trend ponašanja naglašava ulogu web stranice u današnjem poslovanju.

Ako želite da vaša tvrtka bude uspješna na modernom tržištu, morate imati profesionalnu web stranicu. Vaša web stranica je okosnica vašeg poslovanja.

izrada web stranica 

Razlozi zašto vam je potrebna izrada web stranica 

Postoji jako mnogo razloga, ali nabrojati ćemo nama najzanmljivije.

Konstantna dostupnost

Zamislite koliko biste više prodaje mogli ostvariti da nikad ne spavate. Srećom, ne morate odustati od spavanja kako bi bili dostupni 0-24. Vaše usluge i proizvodi su dostupni u bilo koje doba dana ili noći. Najbolji dio je taj što fizički ne morate biti tamo.

Vaši klijenti očekuju da ste online

Po statistikama 80% ljudi vjerojatnije će kontaktirati tvrtku ako tvrtka ima web stranicu. Možda izostavljate klijente koji traže vaš proizvod ili uslugu, a oni vas ne mogu pronaći.

Vaša web stranica je centar marketinga

Prvi marketinški korak je postavljanje web stranice. Ona služi kao baza za daljnje marketinške procese kao što su e-mail i content marketing, PPC itd.
Z

Izgradnja vjerodostojnosti

Većina tvrtki ima web stranicu. Tvrtke bez web stranice gledaju se kao manje vjerodostojne.
Pomažući potrošačima da upoznaju vašu tvrtku, radite na uspostavljanju povjerenja. Povjerenje je prvi korak u izgradnji dugotrajnih odnosa s kupcima.

Ušteda vremena

Vaša web stranica može odgovoriti na mnoga pitanja vaših kupaca. Manualno odgovaranje na e-mail ili javljanje na telefon uzima puno vremena. Puno tog vremena možete uštedjeti pružajući informacije na vašoj web stranici.

Ušteda novaca

Ulog u digitalni marketing puno je povoljniji od klasičnih procesa. Ušteda novaca ne odnosi se samo na tisak flayer-a, plakata i brošura. Najveća ušteda je u pronalaženju ciljane publike. Digitalnim putem taj proces je puno precizniji i jeftiniji.

Dobar prvi dojam

Web stranica najčešće daje prvi dojam o vašem brendu. Predstavlja pročelje vašeg poslovanja. Dobrom izvedbom i dizajnom možete privući klijente. Isto tako vrijedi suprotno.

Vaša konkurencija ima web stranicu

Vaša web stranica i sadržaj na njoj pomažu u izdvajanju od konkurencije. Ako konkurencija ima web stranicu, a vi nemate, momentalno gubite kupca koji je odvagao čiju uslugu želi koristiti.

Privlačenje novih klijenata

Na vašoj web stranici možete objavljivati sadržaj visoke vrijednosti. Time educirate publiku o svojoj djelatnosti. Prikupljanjem lojalne publike raste vjerojatnost da oni postanu vaši novi klijenti.

Trebam li web stranicu?

Preko 80% vaših budućih suradnika i poslovnih partnera prvo će vas potražiti na internetu. Vaša web stranica biti će prvi kontakt i prvi dojam koji će te ostaviti. Ako se još uvijek pitate zašto malim tvrtkama treba web stranica, nadamo se da ste pronašli dovoljno razloga za pokretanje vlastitog online poslovanja. Imajte na umu kako nije dovoljno imati web stranicu ako ona nije profesionalna ili nema dobar dizajn. Vaša bi web stranica trebala odražavati vaš brend. Ona je odraz vaših vrijednosti. Pomoću nje pričate svoju priču.  Web stranica treba biti formirana za potrebe vašeg idealnog kupca; dizajnom i sadržajem. Svi ti elementi kroje put pretvorbe od publike do klijenta. Pomažu u ostvarivanju dugoročnih veza između vas i kupaca.

Mislite li da je izrada kvalitetne web stranice i praćenje trendova potrebno? Odgovor ćemo prepustiti vama.

Imate pitanje ili želite besplatno savjetovanje