Kako proširiti poslovanje s
Google Ads
oglašavanjem?
Google Ads oglašavanje? Je li moguće proširiti poslovanje i kako?
Kako proširiti poslovanje preko Google Ads oglašavanja i je li uopće moguće najčešća su pitanja većine poduzetnika koji razmišljaju o ulaganju u digitalni marketing.
Odgovor je da, moguće je.
Google Ads oglašavanje nudi jako velik izbor opcija kod oglašavanja. Neke od prednosti tih opcija ćemo navesti i ukratko objasniti.
Koje su prednosti Google oglašavanja?
100% kontrola nad troškovima
Sami možete određivati koliko će te trošiti za oglašavanje također kampanju možete pauzirati u bilo kojem trenutku i nastaviti kasnije kad vam odgovara.
Targetiranje ciljane skupine
Plaćanje po kliku ili prikazu
Targetiranje željene lokacije
Možete se oglašavati u cijelom svijetu određenoj državi, županiji ili gradu a možete i sami odrediti radiusu od nekoliko kilometara od vaše poslovice ili željene točke.
Mjerljivost rezultata
Povezivanjem Google Ads i Analytics-a dobivamo jasniju sliku i možemo pratiti koje točno ključne riječi nam ostvaruju konverzije a koje nam nepotrebno troše novac.
Remarketing
Remarketing omogućuje ponovno oglašavanje posjetitelja web stranice ili određenih posjetitelja koji su došli do određenog koraka ali nisu izvršili konverziju.
Oglašavanje na drugim stranicama
Na velikom broju različitih portala Google zakupljuje oglasni prostor te se vaši oglasi mogu prikazivati na tim portalima.
Vremensko upravljanje
Ova opcija nam nudi mogućnost da postavimo datum kad kampanja počinje i kad završava. Naravno u bilo kojem trenutku možemo pauzirati kampanju.
Mobilno oglašavanje
Danas kad sve više prometa na web stranice dolazi preko mobilnih uređaja ova opcija je i tek kako poželjna.
Sve ostalo
Prednosti ima još jako puno. Ovo su samo neke koje bi istaknuli. Naravno, tu su još oglašavanje na YouTube, Google Maps, Gmail,…i još puno toga.
Kako proširiti poslovanje?
Svaka firma je priča za sebe i tako treba pristupiti ali ima nešto zajedničko što bi svaka firma bez obzira na djelatnost i specifičnost trebala napraviti ako želi napraviti kvalitetnu kampanju:
- Napraviti marketinški plan – u kojem bi definirali ciljanu skupinu, količina novca potrebna za ulaganje, dužina trajanja kampanje, jasno definirani ciljevi i mjerljivi rezultate.
- Praćenje rezultata – povezivanjem Google Ads-a i Analytics-a dati će vam bolje razumijevanje isplativosti kampanje. Uz kvalitetno postavljenje ciljeva moći ćete pratiti točno preko koje riječi vam dolaze kupci a koje riječi su bacanje novaca te ćete moći više posvetiti se i uložiti na riječi koje ostvaruju konverziju.
Ako vas zanima više informacija kako možete povećati rast firme s Google Ads oglašavanjem možete dogovoriti besplatno savjetovanje.