Content marketing ili marketing online sadržaja

Uloga online sadržaja u poslovanju

Što je content marketing?

Content marketing je strateški marketinški pristup usmjeren na stvaranje i distribuciju online sadržaja. Njegov konačni cilj je privlačenje i zadržavanje jasno definirane publike. Rezultat toga su profitabilne konverzije.

Danas je content marketing važniji nego ikad prije. Većina poduzeća suočava se s intenzivno konkurentnim tržištem. Kupci goto sve istražuju preko interneta prije nego se odluče na kupnju.

Marketing sadržaja postao je nova fronta za pronalaženje ciljane publike. Tradicionalni marketing se usredotočuje na potiskivanje promotivnih poruka na različitim kanalima. Ovakva vrsta marketinga omogućuje našim idealnim kupcima pronaći nas.

Content marketing

Zašto se isplati ulagati u content marketing

Elementi poslovanja na koje online sadržaj ima utjecaj

Izgradnja povjerenja prema brendu

Sadržajni marketing je jedan od najboljih načina za povećanje svijesti o vašem brendu, proizvodu ili uslugama. Kvalitetne informacije grade povjerenje. Kao rezultat stvaraju lojalnu publiku i ponovne posjete stranici.

Potrošači očekuju content

84% ljudi očekuje da brendovi proizvode sadržaj koji zabavlja, pruža rješenja i proizvodi sjajna iskustva i događaje.
91% potrošača spremno je nagraditi brendove za njihovu autentičnost.
70% potrošača radije uči o proizvodima i uslugama tvrtke putem sadržaja umjesto oglasa.

Prestizanje konkurencije

Internet je preplavljen milijunima novih stranica dnevno, ali nije sav sadržaj koristan. Uvijek ima prostora za poboljšanja. Ako vaša konkurencija nije aktivna sa sadržajem, onda je ovo vaša prilika da istaknete svoj brend. Ako su već aktivni sa sadržajem, analizirajte njihove kampanje. Pronađite njihove snage i slabosti. Ponudite svojoj publici bolji i vrjedniji sadržaj.

Content je ključ digitalnog marketinga

Sadržaj je gorivo SVIH kanala digitalnog marketinga.
• Visoko rangiranje na Google-u
• Kampanje na društvenim mrežama
• Email kampanje
i još mnogo toga..

SEO treba dobar content

Google treba content da bi povezao kupca sa stranicom. Web stranice koje redovito objavljuju novi sadržaj prosječno imaju 434% više indeksiranih stranica na Google-u. Najbolji način visokog rangiranja na Google-u je objava dobrog contenta.

Content marketing je pristupačan

Content marketing je dugoročna investicija. Košta oko 62% manje od tradicionalnih marketinških taktika. Donosi oko 3 puta više potencijalnih rezultata!

Potiče konverzije

Za ostvarenje prodaje, potreban vam je sadržaj koji je uvjerljiv i potiče na kupovinu.
6 od 10 potrošača inspirirani su da provjere proizvod nakon što su pročitali korisne informacije o njemu.

Zaključne misli…

Content marketing će još jako dugo biti relevantna tehnika. Uz povećanu konkurenciju na današnjem tržištu, content marketing raste sve bržim tempom. On je taj koji će biti presudan faktor uspjeha i neuspjeha poslovanja. Kao takav, on je neizostavan sastojak digitalnog marketinga, potreban za tržišni uspjeh i probitak svih postojećih djelatnosti.

Imate pitanje ili želite besplatno savjetovanje