Želite se oglašavati na internetu?
Upoznajte Google Ads

Zatražite ponudu ili besplatno savjetovanje za Google Ads oglašavanje.
Što je Google Ads oglašavanje?
Kako vam može pomoći u poslovanju?
“Isplati li se Google Ads oglašavanje?” je najčešće pitanja većine poduzetnika koji razmišljaju o ulaganju o internet oglašavanju (digitalni marketing).
Odgovor je da, naravno da se isplati.
Google Ads oglašavanje nudi jako velik izbor opcija kod oglašavanja.
Neke od prednosti tih opcija ćemo navesti i ukratko objasniti.
Koje su prednosti Google oglašavanja?
100% kontrola nad troškovima
Sami možete određivati koliko će te trošiti za oglašavanje također kampanju možete pauzirati u bilo kojem trenutku i nastaviti kasnije kad vam odgovara.
Targetiranje ciljane skupine
Kad znate tko su vaši klijenti Google vam omogućuje da izaberete i ciljanu skupinu na temelju spola, godina i sl. i targetirate isključivo nju s vašim oglasima.
Plaćanje po kliku ili prikazu
Plaćate samo kad netko klikne na vaš oglas i posjeti vašu web stranicu ali može se postaviti i po broju prikaza, konverziji i sl..
Targetiranje željene lokacije
Možete se oglašavati u cijelom svijetu određenoj državi, županiji ili gradu a možete i sami odrediti radiusu od nekoliko kilometara od vaše poslovice ili željene točke.
Mjerljivost rezultata
Povezivanjem Google Ads i Analytics-a dobivamo jasniju sliku i možemo pratiti koje točno ključne riječi nam ostvaruju konverzije a koje nam nepotrebno troše novac.
Remarketing
Remarketing omogućuje ponovno oglašavanje posjetitelja web stranice ili određenih posjetitelja koji su došli do određenog koraka ali nisu izvršili konverziju.
Oglašavanje na drugim stranicama
Na velikom broju različitih portala Google zakupljuje oglasni prostor te se vaši oglasi mogu prikazivati na tim portalima.
Vremensko upravljanje
Ova opcija nam nudi mogućnost da postavimo datum kad kampanja počinje i kad završava. Naravno u bilo kojem trenutku možemo pauzirati kampanju.
Mobilno oglašavanje
Danas kad sve više prometa na web stranice dolazi preko mobilnih uređaja ova opcija je i tek kako poželjna.
Sve ostalo
Prednosti ima još jako puno. Ovo su samo neke koje bi istaknuli. Naravno, tu su još oglašavanje na YouTube, Google Maps, Gmail,…i još puno toga.
Zatražite ponudu ili besplatno savjetovanje za Google Ads oglašavanje.
Što drugi kažu o nama
Ovdje možete pogledati što naši partneri kažu o nama.
"Odlična usluga, same pohvale ovom profesionalnom i kreativnom timu! Brzi su, efikasni i znaju svoj posao, ispunili su sva očekivanja. Svakako preporučam!"
Lejla Husić
"Ekipa iz Ignis-a je zbilja fantastično odradila svoj posao. Napravili su nam web stranicu i vode nam društvene mreže. Stručni, pristupačni i ķreativni. Ugodno vas iznenade s rezultatima i savjetima za daljnje poslovanje."
Ivana Oguić
"Ponekad je teško raditi s nama kreativcima i ispunjavati sve naše zahtjeve. Ekipa iz IGNISA nam uvijek pročita misli, brzi su, efikasni i kreativni. Odlično se brinu o našem webu već 5 godine."
Nela Simić
"Otkada sam se prvi put srela s dečkima iz IGNIS-a i s njima ostvarila suradnju, jako sam zadovoljna. Ona mijenja oblik, intenzitet i dinamiku. Upravo zbog toga što su fleksibilni, brzi i korektni, nastavljam zadovoljno koristiti njihove usluge održavanja web stranice. Pa kako i neću, kad su me i naučili kako da ga i sama održavam."
Tihana Dragičević
"Zahvaljujući IGNIS-u usluga koju nudim je vidljiva a web stranica profesionalna, funkcionalna i sigurna. U suradnji s njima najupečatljivija je visoka stručnost i, što je meni najvažnije, dovoljno strpljenja i pojašnjavanja svih segmenata koji su važni za projekt ili kampanju koju radim. Ukratko - da nije bilo IGNIS-a ne bih imala uspješan i izgrađen posao u tako kratko vremenu. Zahvaljujući njima usluga koju nudim je vidljiva i odlično oglašena!"
Marina Balažev
Reference






Kako proširiti poslovanje?
Svaka firma je priča za sebe i tako treba pristupiti ali ima nešto zajedničko što bi svi bez obzira na djelatnost i specifičnost poslovanja trebali napraviti ako želi imati kvalitetnu i uspješnu kampanju:
- Napraviti marketinški plan – u kojem bi definirali ciljanu skupinu, količina novca potrebna za ulaganje, dužina trajanja kampanje, jasno definirani ciljevi i mjerljivi rezultate.
- Praćenje rezultata – povezivanjem Google Ads-a i Analytics-a dati će vam bolje razumijevanje isplativosti kampanje. Uz kvalitetno postavljenje ciljeva moći ćete pratiti točno preko koje riječi vam dolaze kupci a koje riječi su bacanje novaca te ćete moći više posvetiti se i uložiti na riječi koje ostvaruju konverziju.
- Ako vas zanima više informacija kako možete povećati rast firme s Google Ads oglašavanjem možete dogovoriti besplatno savjetovanje.
