Content marketing ili marketing online sadržaja
Uloga online sadržaja u poslovanju
Što je content marketing?
Content marketing je strateški marketinški pristup usmjeren na stvaranje i distribuciju online sadržaja. Njegov konačni cilj je privlačenje i zadržavanje jasno definirane publike. Rezultat toga su profitabilne konverzije.
Danas je content marketing važniji nego ikad prije. Većina poduzeća suočava se s intenzivno konkurentnim tržištem. Kupci goto sve istražuju preko interneta prije nego se odluče na kupnju.
Marketing sadržaja postao je nova fronta za pronalaženje ciljane publike. Tradicionalni marketing se usredotočuje na potiskivanje promotivnih poruka na različitim kanalima. Ovakva vrsta marketinga omogućuje našim idealnim kupcima pronaći nas.
Zašto se isplati ulagati u content marketing
Elementi poslovanja na koje online sadržaj ima utjecaj
Izgradnja povjerenja prema brendu
Potrošači očekuju content
91% potrošača spremno je nagraditi brendove za njihovu autentičnost.
70% potrošača radije uči o proizvodima i uslugama tvrtke putem sadržaja umjesto oglasa.
Prestizanje konkurencije
Content je ključ digitalnog marketinga
Sadržaj je gorivo SVIH kanala digitalnog marketinga.
• Visoko rangiranje na Google-u
• Kampanje na društvenim mrežama
• Email kampanje
i još mnogo toga..
SEO treba dobar content
Content marketing je pristupačan
Potiče konverzije
6 od 10 potrošača inspirirani su da provjere proizvod nakon što su pročitali korisne informacije o njemu.
Zaključne misli…
Content marketing će još jako dugo biti relevantna tehnika. Uz povećanu konkurenciju na današnjem tržištu, content marketing raste sve bržim tempom. On je taj koji će biti presudan faktor uspjeha i neuspjeha poslovanja. Kao takav, on je neizostavan sastojak digitalnog marketinga, potreban za tržišni uspjeh i probitak svih postojećih djelatnosti.