7 razloga zašto je marketing na društvenim mrežama ključan za poslovanje

Bilo da ste početnik, mala tvrtka ili poduzeće, marketing na društvenim mrežama ključan je za vašu poslovnu marketinšku strategiju.

Utjecaj društvenih mreža na tvrtke, pozitivan i negativan, neizmjeran je.

Slažete li se? 90% tvrtki slaže se s tim.

71% potrošača koji imaju odlično iskustvo s društvenim mrežama određenog brenda, vjerojatno će isti preporučiti drugima. To ukazuje kolika je važnost marketinga na društvenim mrežama u poslovanju.

Da bi održali korak s konkurencijom, morate iskoristiti marketing na društvenim mrežama. Uvrstiti ga u svoju poslovnu strategiju. Društvene mreže pomažu vam da se povežete sa svojim kupcima, izgradite povjerenje u vaš brend. Istovremeno, dolazite do potencijalnih kupaca i prodaje. S više od tri milijarde ljudi širom svijeta koji koriste društvene mreže, to nije nikakav trend. To je pravilo!

Zašto su društvene mreže važne za posao?

Društvene mreže uvelike su transformirale poslovni krajolik.
To je jedan od najvažnijih aspekata digitalnog marketinga. Pruža nevjerojatne prednosti koje pomažu doseći milijune kupaca širom svijeta. Ako ste izvršni direktor ili vlasnik male tvrtke, vrlo je važno znati zašto morate biti na društvenim mrežama. Morate znati kako će to utjecati na vaše poslovanje.

Nekoliko je pitanja koja si morate postaviti prije nego što krenete u marketing na društvenim mrežama:

  • Na kojoj mreži je moja publika?
  • Koji su načini ciljanja moje publike na tim mrežama?
  • Koji su moji ciljevi i koliki je povrat uloženog (ROI) od marketinga na društvenim mrežama?

Dakle, očito je kako marketing na društvenim mrežama može neizmjerno utjecati na vaše poslovanje. Kako može biti jedan od najsnažnijih marketinških kanala za dosezanje vaše publike.

Ukratko, društvene mreže pomažu poslovanju u tri ključna područja;

BRENDIRANJE – Društvene mreže su najprofitabilnija platforma digitalnog marketinga. Pružaju ogromnu vidljivost među potencijalnim kupcima. Samim time, omogućuje vam dosezanje veće publike. Odlična korisnička podrška na društvenim mrežama značajno povećava prepoznatljivost brenda/tvrtke.

ANGAŽMAN KORISNIKA – Istraživanje pokazuje da 60% mladih očekuje dosljednost s brendom. Bilo to online, u trgovini ili putem telefona. Dobrom strategijom na društvenim mrežama povećava se angažman korisnika i pruža bolje korisničko iskustvo.

RAST POSLOVANJA – Društvena interakcija između tvrtki i kupaca rastući je trend koji povećava prodaju i povjerenje. Više od 65% tvrtki je na društvenim mrežama kako bi povećalo prodaju i došlo do novih kupaca.

Pozitivni učinci društvenih mreža na poslovanje

Marketing na društvenim mrežama pozitivno utječe na tvrtke i nudi priliku vašoj publici da vas lako pronađe. Pomaže doprijeti do ciljane publike. Ostati u interakciji s publikom i trenutno odgovarati na njihove upite. Društvene mreže su izvrsne za praćenje konkurencije i njihove aktivnosti. Donosi višestruke pozitivne učinke na poslovanje. Prepoznavanja brenda/tvrtke, angažmana kupaca, prihoda i prodaje.

 

7 razloga zašto je marketing na društvenim mrežama ključan za poslovanje

1. Korisnička podrška na društvenim mrežama novi je marketing

Današnji kupci odabiru društvene mreže kao glavni izvor za komunikaciju s brendom/tvrtkom. Trenutno im se posvećuje pažnja. Istraživanje kaže da 42% potrošača očekuje odgovor na društvenim mrežama u roku od 60 minuta. Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram ili WhatsApp moćni su kanali za angažman kupaca. Na bilo kojoj od tih platformi morate im pružiti besprijekorno korisničko iskustvo i podršku. Pružanje pozitivnog korisničkog iskustva i podrške važan je aspekt poslovanja. Na primjer, WhatsApp je najpopularniji kanal za korisničku podršku na globalnom planu. Brojevi govore kako ima više od 1,5 milijardi aktivnih korisnika mjesečno. Oni svakodnevno dijele više od 60 milijardi poruka. To je ogromna količina aktivnosti na platformi. Aplikacija WhatsApp Business omogućuje poslovanjima da “lakše komuniciraju s kupcima”.

Savjeti:

  • Obratite pažnju na sve probleme vaših korisnika i budite ljubazni prema njima u svim scenarijima. Ako ne odgovarate na pasivne žalbe, lako se može dogoditi razdor između vas i korisnika
  • Odmah odgovarajte na upite i recenzije kako biste pružili vrhunsku korisničku podršku i iskustvo
  • Poboljšajte svoju korisničku podršku tako da ste kupcu lako dostupni
  • Trebali biste biti brzi u odgovoru na recenzije. Kupci dijele svoje pozitivne, ali i negativne povratne informacije putem društvenih mreža. Brzo odgovorite na komentare na društvenim mrežama. Morate im pristupiti kao prioritet, inače će to utjecati na imidž vašeg poslovanja

2. Društvene mreže pomažu doći do veće publike

Gotovo 90% prodavača kaže da je marketing na društvenim mrežama povećao izloženost njihovog poslovanja.  75% kaže da su povećali promet. To je idealan način za stvaranje svijesti o brendu/tvrtki i održavanje kontakta sa svojim kupcima.

Društvene mreže postaju glavni izvor informacija o vašem poslovanju. Objavite informacije o novim proizvodima, uslugama, oglasima, ponudama ili promocijama.

Evo nekoliko savjeta kako izložiti svoj brend široj publici:

Segmentirajte svoju publiku – Provjerite na kojim mrežama se nalazi vaša publika.

Iskoristite vizualne elemente – Nakon segmentacije publike, upotrijebite atraktivne vizualne elemente. Objavite ih zajedno s sadržajem kako biste privukli trenutnu pozornost. Tako potičete angažman korisnika.

Inicirajte razgovore – uključite se ne samo slušajući već i gradeći sjajne razgovore označavanjem ili spominjanjem drugih.

Izmjerite svoj trud – Vrlo je važno mjeriti svoju društvenu aktivnost. Analizirajte i usmjerite svoj trud i ojačajte imidž svojeg poslovanja.

Savjeti:

  • Prepoznajte svoju ciljanu publiku, njezine obrasce i ponašanja. Zatim odaberite prave društvene mreže za svoje poslovanje
  • Društvene mreže mjesto su za uspostavljanje veza i unošenje glasa u vaš brend. Osigurajte da vaš ton bude dosljedan, prijateljski nastrojen i odgovara vašem poslu.
  • Vizualni i zanimljiv sadržaj je ključan. Objavljujte relevantan, kvalitetan sadržaj i uključujte svoju publiku. Postavljajte pitanja, ankete i zabavite ih.

 

3. Društvene mreže stvaraju novu vrstu usmene predaje

Društvene mreže zapravo pomažu da se vijest o vašem poslu proširi. Dolaskom društvenih mreža razvili su se novi obrasci. Utjecaj usmene predaje prebacio se na online zajednice/grupe.

Tvrtke mogu iskoristiti snagu usmene predaje u marketinške svrhe i, obratno, na utjecaj usmene predaje na tvrtke/brend.

Istraživanja pokazuju da 72% ljudi na recenzije gleda isto kao na osobne preporuke prijatelja i obitelji.

Savjet:

  • Ponudite poticaj poput popusta, besplatnog proizvoda ili proširene usluge. Time ih potičete da odvoje kvalitetno vrijeme na promociju vašeg poslovanja. Potaknite ih na pozitivnu recenziju

4. Marketing na društvenim mrežama (SMM) ekonomičan je

Određenim tehnikama marketinga na društvenim mrežama ciljaju se društvene mreže i aplikacije gdje se nalazi vaša publika. Sve kako bi se povećala vidljivost i stvarala zajednica oko vašeg brenda/tvrtke. Marketing na društvenim mrežama puno je ciljanija vrsta oglašavanja.  Vrlo je učinkovit u stvaranju ključnog, Brand Awarenessa. Uspješne kampanje na društvenim mrežama puno se dijele, generiraju više pregleda i publiciteta za vaše poslovanje – sve uz nisku cijenu


Marketinške kampanje na društvenim mrežama obično se usredotočuju na:

  • Uspostavljanje prisutnosti brenda/tvrtke na glavnim platformama
  • Stvaranje sadržaja za dijeljenje i reklamiranje
  • Osluškivanje povratnih informacija korisnika tijekom kampanje putem anketa, natjecanja ili giveaway-a.

Jedna osoba koja podjeli vaš sadržaj mogla bi dosegnuti stotine ili čak tisuće ljudi gotovo bez ikakvih troškova! Nemojte propustiti tu priliku.

 

5. Društvene mreže omogućuju prikupljanje povratnih informacija kupaca

Prikupljanje povratnih informacija od kupaca iz prve ruke. Sve to  dovodi do poboljšanja imidža tvrtke/brenda, ugleda i odnosa s korisnikom. Korisnik se mora osjećati kao da ga se čuje, cijeni i to ga čini sretnim. Dakle, odgovorite na svaki post, komentar, prijedlog i najbolje ga iskoristite. To je moćan način da unaprijedite vaše poslovanje.

Tvrtke koje uvažavaju mišljenje svojeg korisnika putem društvenih mreža, zarađuju 20% – 40% više prihoda po kupcu. Povratne informacije korisnika ne smiju proći nezamijećeno. Sve to donosi stvarne poslovne rezultate.

Savjeti:

  • Odgovorite čak i ako vas korisnik nije izravno kontaktirao ili zatražio pomoć. Kad odgovorite na spominjanje ili komentare tvrtke/brenda, to pokazuje da obraćate pažnju.
  • Promovirajte i vi svoje korisnike dijeljenjem. Javno im zahvalite.
  • Dajte svom timu u korisničkoj podršci lice. Možete upotrijebiti timsku fotografiju. Lijepo je povezati lice s imenom koja stoje iza njega.
  • Nakon što ste pomogli svojem korisniku riješiti problem, javite mu se naknadno i pitajte ga ako je sve u redu i kako je.

6. Društvene mreže povećavaju angažman korisnika

Kupci svakodnevno prate vaše račune na društvenim mrežama.  Prosječna osoba dnevno provodi nešto manje od tri sata na društvenim mrežama. Angažman je presudan kako biste bili sigurni da vaš brend/tvrtka plijeni dovoljno pažnje. Ponudite im kvalitetan i relevantan sadržaj, ali zabavan i edukativan. Angažman na društvenim mrežama stvara reputaciju i publicitet za vaš brend/tvrtku. S druge strane, jedan negativan tweet ili recenzija preko noći može donijeti loš publicitet, što je teško poništiti.

Savjeti:

  • Neka vaš brand bude na vrhu news feeda redovitim objavljivanjem duhovitog i zanimljivog sadržaja.
  • Slike i videa povećavaju stopu interakcije pa ih koristite.
  • Pokušajte biti osobni sa svojom publikom. Neka osjećaju da iza brenda stoje stvarni ljudi.

 

7. Društvene mreže stvaraju povjerenje u vaše poslovanje

“Brand nije ništa drugo nego izraz odanosti i povjerenja kupca. “

Izgradnja i održavanje povjerenja jedna je od najvažnijih tema svakog poslovanja. Društvene mreže pomažu vam da izgradite odnos sa svojim kupcima, što učvršćuje lojalnost i usmenu predaju.

Povjerenje u vaš brend/tvrtku bitno je iz sljedećih razloga:

Otpor u konkurenciji – Na ovom konkurentnom tržištu, steći povjerenje je teško. Kupcima je dostupno više opcija i lako izgube pažnju. Percepcija o vašem brendu/tvrtki dovodi nove kupce. Ono što je ovdje još važnije, vjerni kupci daju stvarnu vrijednost.

Iskren/smislen angažman – Vjerni korisnici na društvenim mrežama vjerojatnije će stupiti u interakciju s vašim objavama. Započinjat će smislene i iskrene razgovore. Stvarni i iskren angažman dragocjen je za stvaranje zajednice oko tvrtke/brenda.

Zagovaranje brenda– Vjerni korisnici zagovornici su velikog potencijala. Vrlo vjerojatno će pozitivno govoriti o vašem poslovanju, čak i bez nagovaranja.

Stvaranje povjerenja osigurava dugoročni angažman na društvenim mrežama. Istraživanje pokazuje da je 66% korisnika u dobi između 18 i 24 godine odanije brendovima koje prate na društvenim mrežama.

Savjeti:

  • Kreirajte strategiju koja ujedno prati što radi vaša  konkurencija na društvenim mrežama
  • Podijelite kvalitetan sadržaj kako biste zadobili povjerenje. Vizualni sadržaj lako se uočava. Dakle, koristite infografike, videozapise, snimke zaslona, ​​grafikone, e- book itd. Sadržaj mora biti privlačan.

Imate pitanje ili želite besplatno savjetovanje