Društvene mreže u blagdanskom ruhu!
Budući da je Božić iza ugla, savršeno je vrijeme da svoje društvene mreže ukrasite raznim božićnim šljokastim tekstovima, vizualima i idejama.
Počnite razmišljati o svojim nadolazećim kampanjama na društvenim mrežama, bez obzira vodite li nekoliko različitih računa ili vodite vlastite društvene mreže.
Društvene mreže postali su prirodni dio marketinških strategija većine brendova, stoga je ključno da vaše društvene mreže budu u vrhunskoj formi ovog Božića. Želite da vaši sljedbenici saznaju više o vašim uslugama, vašim proizvodima i vašem brendu… osobito kada će tražiti inspiraciju za darove.
Priprema je ključna za uspješnu kampanju tijekom ovog blagdanskog razdoblja i izvrstan je izgovor za stvaranje strke oko vašeg brenda kako bi došli do većeg broja sljedbenika i povećali angažman na vašim objavama.
Evo naših najboljih savjeta za usavršavanje vaše društvene strategije u nadolazećim mjesecima:
Budite iskreni i njegujte kreativnost
Biti maštovit sastavni je dio svake uspješne kampanje na društvenim mrežama, a Božić je izvrsno vrijeme da iskoristite svoj tržišni potencijal.
U fokus stavite svoj brend i gradite oko njega. To je idealna prilika da istražite svoju kreativnu stranu na svojim društvenim platformama i proširite blagdansko veselje postojećim (i nadamo se) novim sljedbenicima.
Iskoristite ovo vrijeme kao izliku da isprobate zabavne, dinamične ideje za oglašavanje sezonskih proizvoda ili pokušajte pokrenuti neke kreativne kampanje. Canva je izvrstan alat za eksperimentiranje s velikom ponudom blagdanske grafike, a popularne su i video kampanje!
Darivanja i natjecanja
Svatko traži jeftino – i Božić nije iznimka.
Održavanje natjecanja ili darivanja izvrstan je način da povećate svijest o brendu, dođete do novih pratitelja i promovirate svoje proizvode – a ova božićna sezona je savršeno vrijeme za to.
Lajkanjem, dijeljenjem i komentiranjem kampanja darivanja, vaša publika ima moć učiniti vaše objave viralnim… i, kao jedno od najskupljih razdoblja u godini, više ljudi nego ikad vjerojatno će sudjelovati u natjecanju na društvenim mrežama!
Podijelite malo božićne radosti poklanjanjem proizvoda, nuđenjem popusta na svoje usluge ili čak doniranjem darova na svojim društvenim mrežama – jer ćete i vi i vaša publika ubirati prednosti.
Surađujte s relevantnim influencerima
Influencerski marketing je doista uzeo maha u posljednjih nekoliko godina, pa ako pronađete influencera s velikom online osobnošću koji bi odgovarao ciljevima vašeg poslovanja, to je pravac vrijedan kretanja.
To je posebno korisno za B2C tvrtke koje žele svoje proizvode iznijeti pred svoju ciljanu publiku, osobito ako imate sezonske ponude, s ciljem promoviranja božićnih ponuda ili čak ako pomažete u oglašavanju svečanog darivanja.
Iako rad s nekim influencerima može biti skup i dugotrajan proces, to nije uvijek slučaj. Može biti relativno jednostavno pronaći autsajdera koji će vam pomoći u promociji vaše nagradne igre (jednostavno dijeljenjem u njihovim pričama) ili označavanjem u brojnim svojim objavama.
Iskoristite prednosti novih pratitelja
Neposredno nakon Božića je fantastično vrijeme za izgradnju novih odnosa s korisnicima koji su prvi put bili izloženi vašem brendu – bilo da su od vas kupili proizvode kao dar drugima ili su proizvod dobili na dar.
Iz marketinške perspektive, vašoj tvrtki nudi se prilika da doprete do ovih novih pratitelja putem e-maila, objava ili čak online poruka – nadovezujući se na njihove prve dojmove pokazujući cijeli niz usluga ili proizvoda. Možete im ponuditi popuste za poticanje ponovnih kupnji.
Došlo je vrijeme da budete veseli, avanturistički, ekstra kreativni i fantastično zabavni sa svojim društvenim kampanjama. Vaše društvene mreže mogu stvorite blagdansko raspoloženje vrijedno pažnje. Stvorite postove u kojima ćete vi i vaša publika uživati i iskoristite ovaj blagdan za isprobavanje novog sadržaja i eksperimentiranje s različitim idejama za svoj brend.