Znate li koliko Google Ads vrijedi vašoj tvrtki?

Jeste li ikad surađivali s marketinškom agencijom ili pretraživali Google? Onda, vrlo vjerojatno, znate za oglase s plaćanjem po kliku ili PPC (Pay-per-click). Oni se pojavljuju na Google stranicama rezultata pretraživanja.

Skokom na vrh rezultata pretraživanja, osobe koje pretražuju možete pretvoriti u kupce. Vrlo učinkovit način povećanja prometa ili prodaje usluga, zar ne? Ako odaberete prave ključne riječi i budžet, možete kupiti put do vrha stranice s rezultatima. Google Ads olakšava brzo trošenje puno novca. Ako ne znate kako Google Ads funkcionira, brzo ćete potrošiti čitav svoj marketinški budžet.

Pa vrijede li PPC oglasi vašoj tvrtki?

DA, ako znate kada imaju smisla i kako ih optimizirati.

Evo 6 prednosti Google Ads-a

 

1.Dosegnite publiku koja aktivno pretražuje Google

Ako ciljate prave ključne riječi, pred potencijalne kupce ili klijente možete doći točno u trenutku kada traže vaš proizvod ili uslugu.

Gornji primjer “digitalna agencija” ilustrira ovu prednost.

Gotovo svi koji guglaju taj pojam zainteresirani su za usluge digitalne agencije

u bliskoj budućnosti.

“Cijena usluga digitalne agencije” zasigurno će ostvariti konverziju.

 

2. Ciljanje prema lokaciji

Ako vodite lokalnu tvrtku, Google Ads omogućuje vam ciljanje na temelju lokacije. Prikazuje oglas potencijalnim kupcima u vašoj blizini. U kombinaciji s dobrim SEO-om, geografski ciljani PPC oglasi mogu vam pomoći privući više kupaca iz vašeg susjedstva.

 

3. Ciljanje publike sličnih interesa koja koristi isti proizvod ili uslugu

Recimo da prodajete proizvode koji mogu privući više različitih publika.

PPC oglasi mogu vam pomoći da dosegnete tu publiku dopuštajući vam ciljanje različitih ključnih riječi.

Na primjer, prodajete filtrirajući papir.

Isti se koristi i u laboratorijskim istraživanjima i u industrijskoj proizvodnji.

Napravili ste web stranicu proizvoda i pokušali je optimizirati za pretraživanje.

Možda će te morati birati između svoje dvije publike. 

Možda će te iskoristiti općenitiji izraz poput “filtrirajući papir s aktiviranim ugljikom”.

Svejedno , PPC oglasi omogućuju vam ciljanje svake publike pojedinačno. Pomoću ključnih riječi specifičnih za ovu industriju, oglas će se prikazati publici.

“Industrijski filtri za smog”.

“Papir za filtriranje za kromatografiju” .

Ti specifični izrazi mogu se odnositi na slične proizvode, ali privlače vrlo različitu publiku.

PPC vam omogućuje ciljanje oba.

 

4. Usmjerite publiku na vaše određene web ​stranice

Kada netko klikne na PPC oglas bit će usmjeren na vašu određenu web stranicu. Jedna od prednosti PPC oglasa je ta što možete odabrati koju stranicu.

Mnogo tvrtki usmjerava publiku na svoju početnu stranicu, što je u redu (ako ne i idealno). Zašto ne bi publiku usmjerili na određene stranice koje su optimizirane za konvertiranje. Slanjem korisnika na odredišne ​​stranice koje nude ono što traže, možete povećati šanse da ih pretvorite u kupce.

 

5. Lako pratite rezultate

Uz PPC oglase, možete pratiti stopu učestalosti klikova, potrošnju budžeta i stopu konverzije. Lako možete A / B testirati različite kopije oglasa i web ​​stranice. Tako možete maksimalno povratiti uloženo (ROI – Return of Investment) .

Upravo zbog mogućnosti praćenja ROI-a, PPC oglasi su atraktivna marketinška taktika. Povrat ulaganja veliki je dio vašeg marketinškog plana, a Google PPC Ads vas neće iznevjeriti.

6. Brzo postignite rezultate

PPC oglasi nisu „sjekira u medu“ ali donijet će vam rezultate mnogo brže od većine ostalih marketinških taktika. Ako već imate proizvod, kopiju oglasa i web ​​stranicu, PPC oglasi su jednostavan i učinkovit način za početak prodaje.

 

 

Stvari koje treba razmotriti prije upotrebe PPC oglasa

Google Ads moćan je alat koji može odraditi nekoliko različitih funkcija u vašem marketingu.

Ipak, postoji nekoliko stvari koje bi trebali uzeti u obzir kada odlučujete isplati li se Google Ads za vas.

 

Google Ads ima krivulju učenja

Google Ads nije besplatan. Budući da plaćate klikom, moguće je potrošiti puno novca vrlo brzo. Želite biti sigurni da razumijete ograničenja dnevnog budžeta, kao i kako će Google primijeniti taj budžet.

Istodobno, morat će te paziti da je vaš tekst oglasa i odredišna web stranica u potpunosti usklađena i relavantna. Inače, platiti ćete promet koji se ne konvertira. Google Skillshop je edukativna platforma koja vam može pomoći da na najbolji način iskoristite Ads-e.

 

Naglasite svoje vrijednosti i jedinstvenost

( USP -Unique Selling Point)

USP je bit onoga što vaš proizvod ili uslugu čini boljim od konkurenata. Trebali bi odrediti jedinstvene vrijednosti vašeg poslovanja . Ako ne prepoznajete tu vrijednost plaćeno pretraživanje samo će vam baciti novac.

Vaš USP mora biti jasan i uvjerljiv.

Jedinstvena prodajna točka definira jedinstvenu poziciju vaše tvrtke na tržištu.

To je srž vašeg poslovanja: vrijednost koju nudite i problem koji rješavate.

Također, morate biti sigurni da usmjeravate svoje korisnike na odredišne ​​stranice koje ih ističu, a ne na početnu web stranicu. Zašto?

  • Poruke na vašoj početnoj stranici ne podudaraju se nužno s obećanjem vašeg PPC oglasa
  • Vaša početna stranica ima puno distrakcija i navigacija. Samim time, otežava konverziju.

Dakle, ključno je uskladiti određenu web stranicu i USP koji se podudara s porukom oglasa.

Takav oglas pretvorit će više korisnika u kupce.

 

Odabir ključne riječi je presudan

Ključne riječi određuju tko će vidjeti vaš oglas. Prije svega, ljudi trebaju tražiti vaše proizvode.

Mnoge prodaje započinju Google pretraživanjem.

Google Ads daje vam neke podatke o količini ključnih riječi koji vam mogu pomoći da shvatite koliko vas ljudi traži. Ako na Googleu nema publike za vaše ponude, vaš će uspjeh biti ograničen. Shvatite namjeru korisnika tražilice.

Početkom 2000-ih provedeno istraživanje podijelilo je pretraživanje u 3 kategorije:

  • Informativno: korisnik traži informacije o određenoj temi
  • Navigacijsko: korisnik želi pronaći određeno web mjesto
  • Transakcijsko: korisnik želi nešto kupiti

PPC oglasi su najprikladniji za transakcijske ključne riječi.

“Cijena usluga digitalne agencije” – ljudi koji izvrše ta pretraživanja vrlo vjerojatno će izvršiti konverziju.

 

Kako bi osigurali uspjeh, morate neprestano nadgledati svoje oglase i mjeriti izvedbu. Nadgledanjem kampanje 30 minuta tjedno može imati ogroman utjecaj na ROI. Prepustite vaš Google uspjeh stručnoj ekipi iz Ignisa. Javite nam se s povjerenjem.

Nema sumnje da Google Ads i PPC oglašavanje mogu igrati ključnu ulogu u postizanju vaših poslovnih ciljeva.

 

Imate pitanje ili želite besplatno savjetovanje