Sadržajni marketing: 6 razloga zašto je potreban vašem poslovanju

Sadržajni marketing ili Content Marketing važan je za održivost i rast svih vrsta poduzeća koja imaju web stranicu.

Sadržaj je u središtu svih digitalnih marketinških kampanja. Koristimo ga kao medij za dosezanje vaše ciljne publike.

Da biste uspjeli u kreiranju sadržaja, morate imati plan i specifične ciljeve.


Sadržajni marketing uputit će vas kakvu vrstu sadržaja stvoriti, gdje objaviti, koga ciljati i kako mjeriti rezultate.
U ovom ćete vodiču naučiti zašto je content marketing važan i prednosti koje on može ponuditi bilo kojoj vrsti poslovanja.

Počet ćemo s definicijom što je sadržajni marketing, a zatim ćemo objasniti zbog čega je toliko važan.


Što je sadržajni marketing?


Sadržajni marketing je postupak stvaranja, objavljivanja i promocije relevantnih sadržaja unaprijed definiranoj internet publici. Cilj sadržajnog marketinga je pomoći djelatnosti u povećanju svijesti o brendu, postizanju boljeg SEO rangiranja i surađivati ​​sa svojom publikom u različitim kanalima digitalnog marketinga.


Da biste iskoristili sve prednosti sadržajnog marketinga, morate imati strategiju.

Kroz strategiju sadržaja možete odrediti koju vrstu sadržaja stvoriti i kada objaviti, koju publiku ciljati i kako mjeriti učinkovitost vaših marketinških kampanja za sadržaj.

Zašto je sadržajni marketing važan?

1. Sadržajni marketing ima sjajan povrat ulaganja (ROI)

Sadržajni marketing nije jeftin proces, ali ima sjajan ROI. Redovito stvaranje kvalitetnog sadržaja skupo je jer zahtijeva mnogo vremena i truda, ali to je najbolja investicija koju možete uložiti u svoje poslovanje.

Dobar se sadržaj smatra „imovinom“ internetskog poslovanja. On može donijeti dobit u obliku više organic posjeta, spominjanja brenda i angažmana na društvenim mrežama.

Studije pokazuju da tvrtke koje vode marketing kampanje sa sadržajem dobivaju više prometa i potencijalnih kupaca u usporedbi s tvrtkama koje nemaju formalnu strategiju sadržaja.

  • Povećanje posjeta web stranici do 55%
  • 434% više stranica indeksiranih u tražilicama 
  • 97% više povratnih veza 
  • U prosjeku  5X više potencijalnih poslovnih prilika zbog content marketinga

Sadržajni marketing košta 62% manje od tradicionalnog marketinga.

Svaka kuna potrošena na marketing sadržaja generira 3X više novih poslovnih ponuda

2. Temelj za vođenje svih digitalnih marketinških kampanja

Sadržajni marketing dio je digitalnog marketinga.

Digitalni marketing je proces koji treba slijediti kako biste promovirali vaše usluge.

Njime koristite SVE dostupne kanale za internet marketing. Da bi svi ostali kanali radili i stvorili dobre rezultate, potreban im je kvalitetan sadržaj.

Takav sadržaj mora biti relevantan za njihovu ciljanu publiku. 

  • Visoko rangiranje na Google-u postižete pomoću SEO-a
  • Kampanje na društvenim mrežama
  • Marketinške kampanje putem e-pošte 


3. Povećanje svijesti o brendu, poboljšanje reputacije i izgradnju povjerenja korisnika

Sadržajni marketing jedan je od najboljih načina za povećanje svijesti o vašem brendu, proizvodu ili uslugama. 

Pomoću marketinga sadržaja generirate sadržaj koji educira, informira i sugerira moguće načine rješavanja problema ili odgovora na pitanja.

Ako to učinite uspješno, ljudi će najvjerojatnije: 

  • zapamtiti vaš brend
  • označiti vašu web stranicu
  • podijeliti je sa svojim sljedbenicima
  • pretplatiti se na vaš newsletter 
  • ponovno posjetiti web stranicu kako bi dobili više informacija 
  • s vremenom postaju lojalni sljedbenici i ambasadori vašeg branda

Sve navedeno pozitivno utječe na ostale korisnike (i tražilice) da vjeruju vašem brandu.


4. Sadržajni marketing može pomoći povećanju broja konverzija


Krajnji cilj je vođenje uspješnog i profitabilnog posla koji donosi novac.

Da biste zaradili, potrebne su vam konverzije i sadržajni marketing, koji puno pomažu u tom procesu.

Danas su potrošači bombardirani oglasima na Facebooku, rezultatima Google pretraživanja, Twittera, Instagrama i svih mreža koje koriste. Sve je teže i skuplje privući njihovu pažnju. Konkurencija je velika na svim područjima, a broj položaja za oglase je ograničen. Bolji način da se iskoriste vaši resursi, a to uključuje vrijeme i novac je kreiranje contenta.

Content imovina je nužna za pozicioniranje vašeg brenda u svim fazama customer journey-a.

Dajući vrijedan sadržaj u svim fazama customer journey-a možete privući pažnju i uspostaviti dugoročan odnos između kupaca i vašeg brenda. Taj će odnos na kraju dovesti do više konverzija.

Korisnicima je lakše kupiti proizvode ili usluge od brendova u koje imaju povjerenje.


5. Najbolji način da se rangirate na Google-u

Sadržajni marketing i SEO idu ruku pod ruku. Prvo se postavlja web stranica i prilagođava SEO. Sljedeći je korak osmisliti plan  content marketinga. On treba ciljati određene ključne riječi kako bi web stranica bila vidljiva na Google-u.

  • Kroz content možete ciljati određene pojmove za koje želite da se vaša web stranica prikazuje 
  • Visokokvalitetni content može privući backlink-ove s drugih web stranica. Time se povećava autoritet vaše domene što dovodi do viših ocjena.
  • Web stranice s dobrim content-om Google smatra kvalitetnim web mjestima. To pozitivno utječe na njihovu ocjenu.
  • Najbolji način poboljšanja SEO-a je objavljivanje visokokvalitetnog content-a 


6. Pomaže u odskakanju od konkurencije

Potrošači koji koriste Google ili Facebook mogu lako uočiti brendove koje brinu o kupcima pružajući im vrijedan sadržaj.

  • 84% ljudi očekuje da brendovi proizvode sadržaj koji zabavlja, pruža rješenja i proizvodi sjajna iskustva i događaje.
  • 91% potrošača spremno je nagraditi brendove za njihovu autentičnost.
  • 70% potrošača radije uči o proizvodima i uslugama tvrtke putem sadržaja umjesto oglasa.

Ako vaša konkurencija nije aktivna sa sadržajem, onda je ovo vaša prilika da istaknete svoj brend.

Ako su već aktivni sa sadržajem, onda možete analizirati njihove kampanje. Pronađite njihove snage i slabosti. Ponudite svojoj publici bolji i vrjedniji sadržaj.

Internet može biti preplavljen milijunima novih stranica dnevno, ali nije sav sadržaj koristan. Još uvijek ima prostora za poboljšanja. Još uvijek postoji nedostatak sadržaja u gotovo svim djelatnostima kojih se možete sjetiti.

Zaključak

Odgovorno tvrdimo kako ne postoji oblik poslovanja koji ne bi imalo koristi od većeg prometa na web stranici.

Sada zamislite da se taj promet ponavlja i još k tome se vaša publika kontinuirano vraća. Gradi se osjećaj povjerenja između kupaca i vašeg brenda. Konačan rezultat je manji račun za marketinške napore- manje uloga za kontinuirani rast.

Baš taj dio je najzanimljiviji dio sadržajnog marketinga- ne košta puno.

Content se postavi, neprestano stvara promet, omogućava nove poslovne prilike.

Content koji postavljate na vašu stranicu je nešto što vaša publika aktivno traži.

Oni žele sadržaj.

Žele odgovore na svoja pitanja.

Imate pitanje ili želite besplatno savjetovanje