Trendovi u digitalnom marketingu- KRATAK VODIČ ZA 2022.
Stalno nas prate novi trendovi u digitalnom marketingu i njegovom kreativnom krajoliku i nema sumnje da će 2022 biti išta drugačija. Uz to, važno je stalno biti pripreman na nove i neočekivane trendove koji će se zasigurno pojaviti sljedećih godina. Morate ostati u toku kako biste mogli izgraditi nove temelje za svoje marketinške kampanje i strategije.
Iako su svi nekada novi trendovi u digitalnom marketingu bili revolucionarni, svaki je prošao kroz krivulju učenja, pa tako će i svaki naredni. No, budući da ste upoznati s raznim trendovima koji će ove godine privući pozornost, nema sumnje da ćete moći pronaći i osmisliti nove ideje.
Naravno, ako želite prenamijeniti svoje ideje od prošle godine i proizvoditi učinkovite marketinške kampanje, uvijek je dobra ideja surađivati s agencijom za digitalni marketing koja je svjesna trendova i zna kako ih ugraditi u vaš brend.
Trendovi u digitalnom marketingu 2022. na koje biste trebali obratiti pažnju:
DIY (uradi sam), kratki video
TikTok stvara valove trendova u digitalnom svijetu i krade pažnju od 2020.
Zbog toga se fokus korisnika pomaknuo s dobrih, starih feedova i fotografija na kratke videozapise.
Iz tog razloga su to usvojili i Instagram i YouTube.
Kratki videozapisi omogućuju kreatorima sadržaja stvaranje videozapisa koji ne troše vrijeme, ali imaju dovoljno vremena za interakciju s gledateljem. Kratki videozapisi bi vam mogli pomoći da svoje gledatelje naučite nešto novo, natjerate ih da zaplešu, pridruže se izazovu ili čak pokrenu anketu.
Ispričajte i podijelite priču
Najbolji način za učinkovitu marketinšku kampanju ili objavljivanje sadržaja koji će rezultirati većom interakcijom i angažmanom jest dijeljenje prave priče. Vjerujte nam – kada podijelite priču, možete privući javnost i dotaknuti svoju publiku na puno osobniji način. Kada se to dogodi, prirodno će gravitirati prema vama i vašem brendu.
Dijeljenjem osobne priče potičete svoj brend da bude u središtu pozornosti vaših potrošača, ovisno o problemu koji ste stavili u fokus. Kada razmišljaju o određenom problemu, vi ćete im prvi pasti na pamet.
Stvaranje sadržaja usmjerenog na korisnika
Uz kaos s kojim smo se svi suočili od 2020., digitalni svijet postao je nesiguran prostor za ljude u kojem vide samo loše vijesti, tugu i druge teme na koje su osjetljivi.
Iz tog razloga, brendovi se tome moraju prilagoditi i trebali bi pokazati svoju osjetljivu točku. Imajući to na umu, ključno je prakticirati empatiju i usredotočiti se na ono što vaši korisnici osjećaju, a ne nastaviti samo prodavati, prodavati i prodavati.
Ako ćete samo ignorirati trenutne poteškoće u svijetu, činit će se da vaš brend ne mari za ono kroz što prolazi njihova publika i odbiti će mnogo ljudi od vas. Zato je ključno surađivati s agencijom za digitalni marketing kako biste bili sigurni da stvarate sadržaj za ljude, a ne samo za poboljšanje vašeg brenda.
Uzimajući u obzir sve pročitano, vaš brend i kvalitetna agencija za digitalni marketing moći će kreirati sadržaj koji će vam pomoći povećati vaš online ugled i vidljivost, omogućujući vam da vi vodite tržište.