Izrada web stranice za vaš poslovni uspjeh

Web stranica- izrada i digitalni marketing

Većina potrošača donosi odluke o kupnji pomoću interneta. Prema e-commerce statistikama 88% potrošača istražit će informacije o proizvodima prije nego što obave kupnju putem interneta ili u trgovini. Ovakav trend ponašanja naglašava važnost web stranice za današnje poslovanje.


Ako želite da vaša tvrtka bude uspješna na modernom tržištu, morate imati profesionalnu web stranicu. Vaša web stranica je okosnica vašeg poslovanja. Ona je temelj za sve ostale strategije u marketingu. U nastavku ćemo raspravljati o ulozi web stranice za vaš poslovni uspjeh. 


Uloga web stranice u marketingu

Važnost web stranice za marketing proširuje se na sve aspekte vaše strategije.  Ona je okosnica vaše internet prisutnosti. Svaka vrsta komunikacije, dio sadržaja ili oglasa koji stavite na internet odvest će potrošača na vašu internet stranicu. Stoga je važno da vaša web stranica potrošačima šalje jasnu poruku o vašem brendu, vrsti proizvoda ili usluga koje nudite.

Marketing na društvenim mrežama

Možda koristite web stranice trećih strana kao što su npr. Facebook ili LinkedIn da bi stupili u kontakt s potrošačima. U konačnici želite li razviti ozbiljnu djelatnost morate imati mjesto na koje možete slati potrošače kada žele saznati više o vašoj tvrtki. 

Vaša web stranica služi kao baza. Tamo šaljete kupce kada žele izvršiti kupnju ili žele saznati više o određenom proizvodu ili usluzi koju nudite.

Content marketing (marketing sadržaja) 

Vašem sadržaju treba mjesto za život. Bilo da se radi o blogovima ili opisima proizvoda, treba vam mjesto za prikazivanje tih informacija kako bi ih potencijalni kupci mogli pronaći. Vaša web stranica savršeno je mjesto za smještaj svih sjajnih sadržaja koje vaša tvrtka stvara kako bi informirala i angažirala vašu ciljanu publiku. 

Email marketing

 Ako koristite marketing e-pošte da biste dosegnuli i angažirali svoje kupce, onda ih morate negdje poslati da izvrše konverziju. Vaša je web lokacija savršeno mjesto za upućivanje vaših pretplatnika putem e-pošte kada želite da saznaju više o proizvodu ili čak izvrše kupnju. 

PPC oglašavanje
Vaši PPC oglasi također trebaju mjesto na koje će dovesti potrošače. PPC oglašavanje je odličan način da dosegnete više potrošača koji su zainteresirani za vaše proizvode. Zato morate imati web stranicu na koju možete dovesti ove potrošače kada kliknu na vaš PPC oglas. Bilo da se radi o prilagođenom landing page-u ili određenoj stranici proizvoda, oglas mora imati konačno odredište na vašoj web lokaciji.

Vaš oglas također može imati više odredišta kako bi pružio još više informacija i pokrio više područja za ono što korisnik može tražiti kad upiše svoje pretraživanje. Krajnji cilj vaše web stranice jest odgovoriti na sva korisnička pitanja s podacima koje dajete.


SEO marketing

Kada kupci koriste tražilicu za istraživanje proizvoda i usluga, tražilica donosi popis web stranica relevantnih za te teme. Ako želite dio ovog kolača, potrebna vam je web stranica na koju ćete dovoditi promet. Što je ovo web stranica bolje optimiziranija za Google, veće su šanse da dođete do novih potrošača.


Uloga web stranice u prodaji


Prodaja je od vitalnog značaja za svaki posao. Poboljšanje prodaje je najbolji  put do zdravlja i uspjeha vašeg poslovanja. Uloga web stranice za prodaju je neprocjenjiva. Internetskom prisutnošću možete doći do više potrošača. Što više potrošača dođete putem interneta, to je veća mogućnosti za prodaju. Razvojem web stranice ne dovodite automatski korisnike. Međutim, optimizacijom web stranice za tražilice (SEO) možete poboljšati svoje šanse za privlačenje kvalificiranijih klijenata.

Ne samo da vam web stranica pomaže povećati prodaju, već uvećava i vašu dostupnost vremensku ii lokacijsku. Pomoću web stranice možete prodavati svoje proizvode i usluge non-stop. Ne morate se stalno baviti potencijalnim klijentima jer su vaše potrebne informacije dostupne na web stranici.

Vaša web stranica nudi još jedan kanal za prodaju. Možete pružati i informacije potrebne za donošenje informirane odluke o kupnji. Sadržaj koji se nalazi na vašoj web lokaciji služi kao dodatna prodajna osoba, pomažući klijentima da dobiju potrebne informacije i uvjere ih u prednosti vaših proizvoda ili usluga.


Izgradnja vjerodostojnosti brenda s web stranicom


Izgradnju vjerodostojnosti također je nešto što brendovi trebaju uzeti u obzir. U današnje vrijeme tvrtke bez web stranice gledaju se kao manje vjerodostojne. Većina tvrtki ima web stranicu. Time odaju dojam da nemaju što sakriti. Kako vam web stranica pomaže u izgradnji kredibiliteta? Daje potrošačima uvid u vaš brend. Uz prikaz svojih proizvoda i usluga, korisnicima možete reći i o vašoj tvrtki i njenoj misiji. Pomažući potrošačima da upoznaju vašu tvrtku, radite na uspostavljanju povjerenja. Povjerenje je prvi korak u izgradnji dugotrajnih odnosa s kupcima.


Upotrijebite svoju web stranicu za uspostavu autoriteta. Kad je u pitanju pronalazak uglednog poduzeća, potrošači žele znati kako brend stoji u industriji. Sadržaj koji stvorite i objavite na vašoj web stranici pomaže klijentima pokazati kako znate vaše stvari. Pružajući vrijedne i obrazovne sadržaje, možete raditi na izgradnji čvršćih odnosa i potaknuti konverzije. Vaša web stranica pruža priliku za izgradnju vjerodostojnosti i autoriteta. Pomaže izdvojiti se od konkurencije. Sadržaj web stranice jedinstven je za svaku tvrtku. To znači da imate priliku predstaviti klijentima po čemu se vaše poslovanje razlikuje od ostalih. Ako konkurencija ima web stranicu, a vi nemate, odmah ste izgubili kupca koji je odvagao čiju uslugu želi koristiti.

Neprekidna pristupačnost

Web stranica pruža pristup ciljanoj publici svakodnevno. Čak i kad ste se vi i vaš tim gotovi s poslom, vaša web stranica još uvijek naporno radi na povećanju broja klijenata.

Zamislite koliko biste više prodaje mogli ostvariti da nikad ne spavate. Srećom, ne morate odustati od spavanja da biste stigli do svojih klijenata 24/7. Pomoću web stranice pružate potrošačima saznati više o vašim proizvodima i uslugama, u bilo koje doba dana ili noći.


Ako svoje proizvode učinite dostupnima za prodaju putem web stranice, tada potrošači mogu kupovati non-stop. Najbolji dio je taj što fizički ne morate biti tamo da biste i dalje iskoristili prednosti prodaje. Vaša web stranica služi kao vaša osobni prodavač.  Pruža kupcu ono što treba znati o proizvodu, prodaje i prikuplja podatke o plaćanju. 


Dobar prvi dojam s profesionalnim web dizajnom

Web stranica  daje najčešće prvi dojam o vašem brendu. Zato je od presudnog značaja da imate profesionalnu web stranicu. Važnost web stranice ne može se precijeniti. Ako je web stranica neprivlačna ili teška za pokretanje, možete klijente odbijati, a da toga niste ni svjesni. Statistike govore  da 94% ljudi izjavilo da je web dizajn glavni razlog zašto ne vjeruju brendu. Profesionalni web dizajn trebao bi sadržavati sljedeće elemente:

Jednostavna navigacija 

Posjetiteljima ne bi trebalo biti teško nešto pronaći na vašoj web stranici. Navigacijski izbornici trebali bi biti jasni i jednostavni. Time pomažu posjetiteljima pronaći ono što traže u samo nekoliko trenutaka.


Atraktivni dizajn 

Vaša web stranica treba biti atraktivna. Treba koristiti boje i slike koje se poklapaju s vašim brendom, a istovremeno biti ugodne oku. Profesionalna web stranica ima ravnotežu atraktivnog dizajna i sadržaja koji se lako čita i brzo učitava.

Relevantan sadržaj 

 Sadržaj na vašoj web stranici trebao bi biti informativan i pomoći posjetiteljima bolje shvatiti vaše proizvode i usluge. Sadržaj treba naglasiti relevantne ključne riječi koje vaši klijenti koriste kako bi pronašli usluge poput vaše.


SEO

Vaše web stranica i sadržaj moraju biti optimizirani za tražilice poput Googlea. Profesionalni dizajn web stranica uključuje SEO usluge koje osiguravaju potrošačima da pronađu vašu web stranicu na mreži.


Brzo vrijeme učitavanja 

Ako se vaša web stranica ne učita u roku od nekoliko sekundi, izgubit ćete posjetitelje. Profesionalni dizajn web stranice osigurat će brzo vrijeme učitavanja i poboljšati korisničko iskustvo.


Jednostavna konverzija

 Vaša web stranica treba olakšati konverziju brzim i jednostavnim postupkom odjave. Vaša košarica također treba biti jednostavna za korištenje kao i povratak na nju.

Treba li vaše poslovanje web stranicu?

Svako poslovanje danas, ako imalo razmišlja o opstanku i rastu na tržištu trebalo bi posjedovati stranicu. Odgovorno tvrdimo da ne postoji djelatnost koja ne bi mogla izvući korist od online prisutnosti. Tipičan profil potrošača je onaj koji traži informacije i savjete putem interneta. Pričamo o više od 90% ljudi. Poslovanje koje želi pronalaziti klijente, napredovati i profitirati treba web stranicu. Karikirano gledajući vaša web stranica online je vaša poslovnica u živo. Imate dobar SEO? Onda imate i dobru lokaciju! Radno vrijeme joj je 24 sata na dan! Dobar dizajn? Vaša poslovnica plijeni pažnju. Dobar sadržaj? Klijenti odlaze baš u vašu poslovnicu, jer vaša prodavačica zna koji proizvodi su dobri, a koji ne. Shvatili ste što želimo reći.

Imate pitanje ili želite besplatno savjetovanje