Znate li zašto digitalni marketing dominira tržištem oglašavanja? Zašto preuzima klasične marketinške kanale poput TV ili radio oglasa?
Životna je činjenica da živimo u svijetu ovisnom o tehnologiji. U svijetu gdje pribjegavamo internetu s raznim pitanjima ili potrebama.
Internet je omogućio tvrtkama interakciju s ciljanom publikom u stvarnom vremenu.
Kupci su se navikli na interakciju s omiljenim brendom ili tvrtkom. To je ključ uspjeha!
Drugi jednako važan razlog je i njegova pristupačnost. Digitalni marketing financijski je prihvatljiviji u usporedbi s klasičnim marketinškim kanalima. E-mail kampanja ili društveni mediji mogu poslati vašu poruku široj publici za djelić cijene TV oglasa.
Također, kreiranje logotipa za vaš brend jednako je zabavan i važan dio priče.
Čak i ako vaše poslovanje već napreduje, svejedno propuštate određen broj potencijalnih kupaca, partnera, klijenata i novaca ako ne upotrebljavate neke jednostavne tehnike digitalnog marketinga.
Precizno osmislite određene realne ciljeve i strategije za postizanje istih. Imajte jasna očekivanja!
Svako područje vašeg plana za digitalni marketing je važno. To uključuje izradu Web stranice, E-mail Marketing , Google Ads, Marketing na društvenim mrežama i Sadržajni Marketing.
Također,sve te marketinške metode vam mogu biti mjerilo pomoću kojeg ćete postaviti buduće ciljeve.
5 KLJUČNIH ALATA ZA USPJEŠAN DIGITALNI MARKETING
1.GOOGLE OGLAŠAVANJE
Plaćanje oglašavanja na Googleu, poznatiji je kao “search engine marketing” ili SEM. Marketing putem tražilica sličan je speed datingu za vašu tvrtku pa je ključno stvaranje izvrsnog prvog dojma.
S milijardama pretraživanja svake godine, 90% potrošača koristi tražilice za donošenje odluka o kupnji. Dakle,ključno je imati pravilan marketing na pretraživačkoj mreži.
Plaćeni Google oglasi prikazuju se odmah iznad organskih rezultata pretraživanja tražilice.
Pomoću Google Adwords-a, vaša tvrtka se može pojaviti odmah u rezultatima pretraživanja. SEO marketinška strategija i strategija digitalnog oglašavanja moraju se nadopunjavati.
Najvažnija pitanja za postaviti su sljedeća:
- Tko je moja ciljana publika?
Prije nego što započnete, morate prepoznati određene ključne demografske podatke. Na koga će se usredotočiti vaš marketinški plan?
- Koje će metrike odrediti uspjeh?
Morat ćete prepoznati i pratiti ključne mjerne podatke. Ti podaci vam pokazuju razinu uspjeha u različitim područjima poput povećanje prometa na web stranici. Veće količine potencijalnih kupaca. Kvalitetnije kupce, veće stope konverzije ili bilo koji broj relevantnih čimbenika.
- Kada će vaši napori donijeti rezultate?
Imate marketinški plan. Vjerujte u njega. Ne radite nepotrebne promjene ili preuranjene prilagodbe. To su kontraproduktivne pogreške. Stvorite realna očekivanja i ispravne izračune na temelju ključnih mjernih podataka koje odredite. Morate dopustiti svojem planu odgovarajuću količinu vremena.
- Koji je vaš očekivani povrat ulaganja?
Iz gore navedenih razloga morat ćete izbjeći povlačenje svojih ulaganja ako odmah ne prikažu velike dobitke. Postavite realne ciljeve. Što se nadate postići i koliko očekujete da ćete zaraditi u smislu povrata ulaganja?
2. WEB STRANICA I SEO OPTIMIZACIJA
U svijesti mnogih ljudi, nečija web stranica predstavlja točan prikaz sebe,a to je još veći slučaj s poslovnim web stranicama.
Dobar sadržaj web stranice odmah daje do znanja čime se vaša tvrtka bavi.
Pobrinite se da vaša usluga ili ponuda bude jasno naglašena u naslovu bloga ili stranice pa možda čak i u imenu domene.
Prije nego što ćete se nasmiješiti, razgovarati ili se rukovati s potencijalnim klijentom, on ili ona već je proučio vaše poslovanje. Gotovo sigurno je donio neke odluke o njemu na temelju vaše web stranice.
Također,ako to već niste učinili, morat ćete pokrenuti i poslovni blog na vašoj web stranici.
Blog web stranicu čini relevantnijom i popularnijom u očima vaše ciljne publike te je presudno za svrhe SEO-a. Google preferira web stranice koje se redovito ažuriraju i osvježavaju novim sadržajem. Razmislite o postavljanju strategije content marketinga.
Blog i sadržaj na web stranici treba biti zabavan, informativan i specifičan za vašu djelatnost. Tako će vas Google bolje rangirati.
Search Engine Optimizacija ili SEO je postupak dizajniranja svakog elementa vaše web stranice,uzimajući u obzir rangiranje, što je ključno za Google tražilicu. Riječ je o tome kako osigurati da Google vašu web stranicu lakše skenira, indeksira i rangira. Krajnji cilj jest da će vas novi kupac ili klijent lakše i jednostavnije pronaći u Google tražilici.
Dobar SEO jedan je od najisplativijih načina oglašavanja vašeg poslovanja.
Trebao bi biti glavni fokus! Ako redizajnirate ili gradite vašu stranicu od nule,uvijek na umu imajte SEO!
3. E-MAIL I SOCIAL MEDIA MARKETING
E-mail je besplatan i pruža izravnu vezu između vas i vaših klijenata. Nažalost, ideja marketinga putem e-pošte za mnoge je odbojna, ali to ne mora biti tako.
Vaša e-mail kampanja trebala bi biti zabavna i informativna. Trebala bi sadržavati više od otvorenih zahtjeva za upotrebu vaših usluga.
Uz to, svaka tvrtka u modernom dobu trebala bi iskoristiti marketing društvenih mreža. Iskoristite društvene medije na najbolji mogući način. Društveni mediji kao što su Facebook, Instagram i LinkedIn, izvrsne su prilike za tvrtku da realizira svoj marketinški plan.
Facebook je daleko najvažniji društveni medij. “Plati za prikaz”, što znači da ćete, kako biste dosegnuli ljude, čak i one koji vas prate trebati uložiti novac u “Boost your post”.
Facebook grupe mogu biti izvrsna prilika za male tvrtke. Pridružite se aktivnim grupama u kojima možete stupiti u interakciju s ostalim članovima.
LinkedIn je također izvrsno mjesto za razmjenu informacija iz industrije, sudjelovanje u grupama i početak rasprava.
Moć oglašavanja na društvenim mrežama seže dalje od prodaje proizvoda. Ona stvara zajednice te gradi povjerenje u vašu tvrtku. Društveni mediji omogućuju vam izravnu komunikaciju s publikom. Istovremeno promovirate vlastiti brend i vrijednosti.
4.CONTENT MARKETING
Morate osvojiti i zadržati pozornost publike!
Podijelite nadahnjujući, istaknuti sadržaj koji se povezuje s njima. Nešto do čega im je stalo.
Briljantan sadržaj i kreativnost nadilaze pametne vizualne elemente i riječi. Content marketing pruža potrošačima dodatnu vrijednost educirajući ih ili zabavljajući. Davanjem informacija koje su im doista zanimljive, vjerojatnije je da ćete ih privući i vratiti ih iznova i iznova.
Planirajte dugoročnu strategiju sadržaja! Tako potičete razgovor, konverziju, vidljivost vašeg sadržaja i vaše tvrtke. Dogodile su se velike promjene u tehnologiji. Razumijemo ljudsku psihologiju i očekivanja potrošača. Međutim, kamen temeljac content marketinga ostaje isti. Pružanje dragocjenog sadržaja kako bi se izgradio autoritet, zajednica, i povjerenje.
5.VIZIJA BRENDA
Vizija je ključna za opći uspjeh vašeg poslovanja bez obzira u kojoj ste poslovnoj fazi. Bez obzira jeste li početnik,mala tvrtka ili velika korporacija.
Ona definira smjer kojim ide vaše poslovanje. Povećava učinkovitost i produktivnost. Pruža okvir za definiranje budućih ciljeva. Pruža standard za procjenu i poboljšanje. To je nacrt za rast i strateško donošenje odluka. Usklađuje vaš tim, zaposlenike, kupce i vaš proizvod.
Mnoge tvrtke postavljaju pitanje: “Možemo li se sami baviti digitalnim marketingom ili ga trebamo prepustiti agenciji?” U teoriji, odgovor na to pitanje je jednostavan; sve možete raditi interno s pravim ljudima.
No u stvarnosti se to često pokaže većim izazovom od očekivanog. Digitalni marketing je poseban svijet. Teško je znati svaki element jer se sastoji od mnogih aspekata, neograničenih mogućnosti i značajki koje se stalno mijenjaju.
Ulaganje u (dobro isplaniranu) strategiju digitalnog marketinga pametna je odluka za rast vaše tvrtke. Da bi maksimalno iskoristili mogućnosti digitalnog marketinga i proširili svoje poslovanje, javite nam se.
Koristimo jasne i usmjerene metode kako bi pomogli klijentima u postizanju poslovnih ciljeva. Naša jedinstvena rješenja usredotočena su na razvoj relevantnog i redovitog sadržaja. Tako osiguravamo da vaše poslovanje pronađu vaši potencijalni klijenti,njegujući vaše potencijalne kupce i konvertirajući prodaju.
Iskoristite digitalni marketing kao sredstvo za rast i razvoj vašeg poslovanja.